Äventyret kan börja!

Oj vad fort tiden går, jag kan knappt fatta att det redan har gått ett halvår sedan jag satte mig ner och bokade resan. "Det är ju en evighet kvar tills jag åker" tänkte jag då men de senaste månaderna har verkligen sprungit iväg. 
 
Hur kommer det sig att trots jag haft ett halvår på mig till att förbereda inför resan så lämnades allt till sista minuten ändå? Igår kväll tyckte jag det vad dags att packa ryggsäcken, lite stressigt blev det minsann när jag insåg att hälften av alla kläder jag ville ha med låg i tvätten men det fixade sig tillslut. 10 kg vägde den när jag var klar, vilket jag tycker känns alldeles för lite men å andra sidan, man kan inte behöva så mycket om man mest ska ligga på stranden och steka 😉
 
Lite jobbigt var det att säga hejdå till alla er där hemma men nu är allt det jobbiga över och jag har tagit mig till flygplatsen. Här sitter jag med pirr i magen och väntar på att äventyret ska börja! 😊
 
 
 

Kommentera här: